★ My 2 Mini Dimples ★
Free Unicorn Cursors at www.totallyfreecursors.com
ADVERTISEMENTS





title: Unconditional Love
date: Wednesday, March 25, 2015
time : 4:43 PM

"无论病痛或健康,无论结果如何,都爱她、照顾她,珍惜她,直至生命的尽头。我告诉她我会尽量陪伴她,能多久就多久" 

不轻易放弃

现代的夫妻应该向李光耀先生和他夫人看起。


Sharing: 李光耀先生曾说:我一直看着基督徒的结婚誓言,无论病痛或健康,无论结果如何,都爱她、照顾她,珍惜她,直至生命的尽头。我告诉她我会尽量陪伴她,能多久就多久,她是明白的。
Posted by In Memory of Mr Lee Kuan Yew, Our Nation's Founding Father on Tuesday, March 24, 2015

Labels:


Related Posts with Thumbnails

0 Comment(s):

Wanna say something to us on this entry? (Click here)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home